11 Mayıs 2010 Salı

Boş Fikirler

başlığa aldanmayın aslında... yani o konsept gereği her şeyin başına "boş" ibaresini yapıştırmak üzerime yapıştı...yapıcak bişi yok...inanılmaz önemli bişi yazıcam fakat işte başlık bunu vurgulamıyor şuan...o sebepten biraz üzgünüm aslında...
yani şu masanın başına oturana kadar hiç bir şey düşünmeyip sadece bu yazıya odaklandım...bir gazeteci ciddiyetiyle kafamda kurguladım,ölçtüm biçtim...yer yer minik hezeyanlar,yakarışlar yaşadım kendi içimde...kah güldüümm kah ağlaadım...bu son eylemi yaparken kendime geldim zaten..dedim napıyosun sen kendine gel...bu sosyal bir sorumluluk sayılır biryerde...işte o"biyer" belkide şuan sizin bulunduğunuz yer...zaten fikrin orjinalliği de burda...konudan kopmıyım...
masa başına oturana kadar bir takım duygular yaşadım...oturdum ve şu "boş fikir" başlığı bütün heyecanımı kaçırdı inanırmısınız... "'bir takım' birleşik yazılır be" diyenleriniz olabilir aranızda...bunu duyar gibiyim...ama onu başka anlamda kullandım ben...kullan at gibi düşünün...bir takımlık yani... yanlış anlaşılmalara mahal vermek istemem...zira çıkardım ve attım...
ama işte o duygulardan bir tanesi "bir takımlık"değilmiş sevgili dostlarım...
yazıya oturdum ve dedim ki buna "hadi artık sen de git yazıcam ben artık.. hadi güzelim". ama oralı olmadı..üstüme yapıştı ve kaldı öyle...
kurtulamadım o duygudan...ya dedim sen benim inisiyatifimde değilmisin be...gitsene...yazıcam fikirlerimi..insanları aydınlatıcam...buna ihtiyacı olnlar var nihayetinde...ı ıı...gitmedi..
yok efendim oraya boş fikir yazmışım...kendimi çok küçük görüyomuşum ben...ilk önce kendime saygım olacakmış...sen kendine saygı duymassan başkası hiç duymazmış...bıdır bıdır bıdır konuştu böle sol omzumdan...
ya diyorum şakasına yaptım,bak konsept filan bunlar önemli şeyler...en boktan şeyi bile bi konsept dahilinde sun,bak neler oluyo gör sonra...ama işte olmadı...içerlemiş...bide böyle biri trip yapar kendince,sonra ona dünyanın en mantıklı açıklamasını yapsanda,bi kere o tribe bağlamıştır ve istesede vazgeçemez ya...bunuda o açıklama sonrasında suratında oluşan mal ifadeden anlarsın...böle durur; o an hayvan gibi matıklı gelmiştir söylenenler,ama biraz bekler,işte o bekleme safhası yüzünde mallık belirir ve kendi saçmalığını savunması gerektiğini düşünür...
işte bizimki de o tribe bağladı...anladım yani ben kıçımla keman çalsam...kıçımla keman çalsam mı.. bu baya komik olurmuş aslında...belkide kafasını dağıtırım..saçmalıyorum(pek yapmadığım şey aslında özür dilerim )
neyse ağzımla kuş tutayım...ağzımla kuş tutsam hiç bir şey değişmeyecek...sinir bozucu bir durum bu...ama bu bağlamda,yapacak hiç bir şeyi olmayan,makus talihine boyun eğmiş bir zavallı, portresi çizmemek içten bile değil...bilakis baya dıştan...
sözün özü dostlarım... yazının başında bambaşka yerlerdeydim...sizi aydınlatmak,biraz umutlandırmak,heyecanlara gark etmet,hop oturup hop kaldırmak,düşüncesi ile oturduğum bu yazımın başında şuan işte neler yazıyorum...biraz da size dert yanıyorum,he?
olsun ama "beyin bedava"...
gelecek çok yakında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder